گردشگری

  • ۰
  • ۰

هتل های کیش 71

هتل ویدا کیش

معرفی:هتل 5 ستاره ویدا در قلب جزیره کیش میباشد که طراحی هندسی زیبایی دارد.این هتل امکانات رفاهی فوق العاده ی را در اختیار مسافران و گردشگران تور کیش قرار میدهد تا در زمان اقامت در این هتل 5 ستاره استفاده کنند و لذت ببرند.اتاق های این هتل نیز مجهز به امکانات رفاهی میباشند.کارکنان و خدمه هتل در کار خودتور کیش زمستان 97 حرفه ای بوده و شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.مسافرانی که با هواپیما به این جزیره سفر میکنند و میتوانند از هتل اتومبیل اجاره کنند و از جاذبه های دیدنی این جزیره دیدن کنند.هتل ویدا با ارائه بهترین امکانات آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.تحویل اتاق در این هتل ساعت 14 و تخلیه ساعت 12 میباشد.

امکانات:رستوران،استخرسرپوشیده،اینترنت،خشکشویی،تلویزیون،کابلی،سونا،رستوران،کافی‌شاپ،جکوزی،لابی،نزدیکی به ساحل،فست فود،نزدیکی به مراکز تجاری،رنت خودرو،نمازخانه،پذیرش 24 ساعته،تلفن در لابی،ترانسفر رفت با هزینه،سیستم اعلام حریق،سالن بدن‌سازی،سرویس بهداشتی در لابی.

امکانات اتاق:چای‌ساز، سرویس کودک،مینی بار،تلویزیون،میز آرایش،صندوق امانات،حمام با لوازمتور کیش بهمن 97 بهداشتی،لوازم آرایشی،حوله،دمپایی،مبلمان،آباژور،کمد،سیستم گرمایشی و سرمایشی.

رستوران:رستوران هتل از ساعت 7 صبح تا 11 صبحانه،از ساعتتور کیش اسفند 97 1 تا 3 ناهار و از 8 تا 11 شام سرو میکند.ظرفیت رستوران 70 نفر میباشد.

جغرافیایی:فاصله هتل تا ساحل:1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید زیتون:10 دقیقه

فاصله هتل تا بولینگ مریم:کمتر از 10 دقیقه پیاده

  • ۹۷/۱۱/۰۳
  • mali mohamadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی