گردشگری

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراکز خرید معروف قشم

این مرکز خرید سه طبقه و ۶۴۱ واحد تجاری دارد که علاوه بر پوشاک و لوازم مورد نیاز تان، نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، JVC – LG – SONY - تفال – BYC ، چای احمد، فیلیپس و.... هم در این مرکز خرید دارای شعبه های مختلف می باشند.
موزه حیوانات تاکسی درمی، بازی های رایانه ای ، سالن بیلیارد، رستوران سنتی، کافه تریا و فست فود از جمله امکانات این مرکز خرید به حساب می آیند. این مرکز خرید مورد توجه توریست ها و مسافران تور قشم تعطیلات اردیبهشت 95 می باشد زیرا که به راحتی می توانند تمام وسایل مورد نیاز و مد نظرشان را در این مرکز خرید پبدا کنند. توصیه می شود در سفرتان به قشم با تور قشم حتما سری به این مرکز خرید شیک بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد. 

مرکز خرید ستاره قشم

bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی.

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های لوکس قشم

hotel saheli qeshm

هتل ساحل طلایی قشم در نزدیک ساحل ساخته شده است و دارای ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفریحات آبی است. هتل ساحل طلایی قشم دارای ساحلی برای شنا , اسکله تفریحی برای ماهیگیری , کافی شاپ و رستوران ساحلی زیبا که با غذاهای دریایی و متنوع و لذیذ از میهمانان و مسافران تور قشم اردیبهشت 95 پذیرایی می کند. هتل ساحل طلایی قشم دارای صندوق امانات نیز می باشد دارای پارکینگ و لاندری .

آدرس هتل ساحل طلایی قشم : قشم , جاده ساحلی جنوبی , جنب زیارتگاه شاه شهید

hotel shams qeshm

هتل شمس قشمسوئیتهای دوخوابه دو تا شش تخته با امکانات اتاقهایی که با تخت های دبل-توئین-کابانا-محیطی بسیار آرام و زیبا و دلنشین در نزدیکی سواحل غربی جزیره قشم نزدیک به ساحل دریا می باشد هتل در فاصله پانصد متری مراکز خرید ستاره فردوسی - پردیس و خلیج و مرجان قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل اینترنت در لابی و پارکینگ می باشد. هتل دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد که مسافران و میهمانان می توانند از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران لذت ببرند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی و مراکز خرید نیز نزدیک می باشد و مسافران تور قشم خرداد 95 می توانند در کمترین زمان به مراکز مورد نظر خود برسند .

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از رستوران های معروف هند رستوران Dum Pukht دهلی است که از نقوش زیبایی بر روی دیوارهای آن استفاده شده که حاکی از اصالت و فرهنگ هندوستان است.کیفیت و طعم غذاهای مدرن و اصیل این رستوران حرف اول را در موفقیت این رستوران می زند. در کنار این موفقیت این که سر آشپز این رستوران Dum ki khumb، raan-e- از تبار بهترین آشپزهای درباری است موفقیت این رستوران را چند برابر کرده است و باعث شده جذب مشتری این رستوران روز به روز بیشتر شود. غذا هایی که هر روز توسط مشتریان این رستوران سرو می شود عبارتند از : Avadh, kakori kabab و dumpukht. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به هند با تور هند تست غذاهای تند و به یاد ماندنی این رستوران زیبا را از دست ندهید.

رستوران Dum Pukht دهلی

این رستوران از رستوران‌ هایی است که بصورت خانوادگی تأسیس و اداره می‌ شود و در آن غذا های هند شمالی سرو می‌شود. البته علاوه بر غذا های اصیل هندی می‌ توان غذا های متنوع دیگری را در این رستوران میل کنید. برای مثال جوجه کره‌ای و کاری آن بسیار لذیذ است و پیشنهاد می‌کنیم حتما این غذا را امتحان کنید. در کنار غذا های این رستوران حتما پیاز و ترشی نسبتاً تندی نیز سرو می‌شود که آغشته به عطر و طعم زیره سبز است در کنار غذایتان حتما این پیاز و ترشی را امتحان کنید که بی شک یکی از طرفداران این ترشی خواهید شد.همچنین در منوی این رستوران نوعی برنج به نام plain pulao است که یکی از برنج های پر طرفدار در هند است. در سفر خود به هند با تور هند تعطیلات خرداد 95 حتما سری به این رستوران بزنید و برنج plain pulao و پیاز و ترشی این رستوران را حتما امتحان کنید.

رستوران Moti Mahal Delux دهلی

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

جاذبه های دیدنی هند

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشورهند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تور هند تعطیلات اردیبهشت 95 میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

ساحل گوا وسیع ترین ساحل و مرکز تفریحی کشور هند است. گوا سواحلی طولانی فوق العاده زیبا با آفتابی درخشان دارد.ساحل پالولم یکی از سواحل مشهور و از دیدنیهای گوا هند به شمار میرود.در تمام ساحل این منطقه انواع تفریحات آبی مانند قایق سواری ، شنا، ماهیگیری و ... ارائه می شود.در تور هند از میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. این ساحل برای آفتاب گرفتن، پیاده روی مناسب میباشد. میتوانید از پلاژ هایی که برای استراحت وجود دارد، استفاده نمایید.درختان نارگیل بسیار زیبایی در سراسر طول ساحل پالولم وجود دارد که بر زیبایی این ساحل افزوده. این ساحل در قسمت جنوبی گوا قرار گرفته است و یکی از برترین دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری گواست.مسافران تور هند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

 

ساحل پالولم هند

ساحل پالولم هند

ساحل پالولم هند

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های لوکس هند

 

هتل لالیت نیو دهلی در قلب کسب و کار و منطقه تجاری هند قد بلند ایستاده است. یکی از بهترین, شیک ترین, زیبا ترین, معروف ترین هتل های هند (دهلی نو) است. موقعیت این هتل طوری است که فاصله چندانی با ادارات دولتی, مراکز فرهنگی و نمایشگاه های بین المللی ندارد. دور تا دور این هتل توسط مراکز خرید مجلل و لوکس, بناهای تاریخی, کافه ها و رستوران ها و بازار های زیبا احاطه شده است. این هتل ارائه دهنده سرمایه گذاری پر جنب و جوشی در هند (دهلی نو) است.

امکانات هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DEHLI):

هفت غذا هوری متمایز و جدا از هم, حمام آفتاب, اسپا, استخر سر پوشیده, استخر سر باز, امکانات سرمایشی و گرمایشی, وجود یخچال, تلویزیون, امکانات بی نظیر و لوکس در اتاق ها, خدمت رسانی منظم کارکنان, وای فای رایگان.

در میان شلوغی و سر و صدای هند و دهلی نو این هتل مرکز آرامش و استراحت برای تمامی افراد و مسافران تور هند می باشد. این هتل به دلیل تمام امکانات و 5 ستاره بودن و موقعیت مناسبش مورد توجه بیش تر شرکت های مسافرتی تور هند می باشد. مسافران تور هند اردیبهشت 95 می توانند از اقامت در این هتل لوکس لذت ببرند وسفر خوشی را سپری کنند.

هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

 هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

رستوران های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

رستوران های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق کنفرانس هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق کنفرانس هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

باشگاه ورزشی هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

باشگاه ورزشی هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد و همچنین یک جاذبه گردشگری که در قلب هند واقع شده است. این هتل ترکیب بسیار چشم گیر و زیبایی از فن آوری مدرن و معماری تاریخی هند است. هتل دوسیت دوارانا با ارائه لوکس ترین اتاق ها و بهترین محل برای اقامت در لیست ده رستوران 5 ستاره هند قرار گرفته است. نمای بیرونی ساختمان و همچنین دیزاین اتاق ها زیبایی چشم گیری دارد.

در هتل شما شاهد بهترین خدمات اجرایی از طرف پرسنل هتل می باشید. به همین دلیل است که این هتل مورد توجه بیش تر شرکت های مسافر بری برای اقامت مسافران تور هند می باشد. در نزدیکی این هتل یک معبد نیز وجود دارد که برای مراسم های مذهبی مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران تور هند خرداد 95 می توانند با اقامت در این هتل سفر هود را خاطره ساز کنند.

امکانات هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi):

رستوران 5 ستاره همراه با منو و سلف سرویس, استخر سر پوشیده, استخر سر باز, حمام آفتاب,اسپا, ارائه خدمات درمان, غرفه یوگا, مرکز تناسب اندام, امکان کنترل دما در تمام مکان های هتل, وسایل گرمایشی و سرمایشی, وجود تلویزیون, یخچال, حمام, کنتر دمای اتاق ها,وای فای رایگان.

هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

 هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

اتاق هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

اتاق هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

استخر سرپوشیده و حمتم آفتاب هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

استخر سرپوشیده و حمام آفتاب هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

مراکز خرید شیک دبی

این مرکز خرید هم یکی از بزرگترین مراکز خرید کامپیوتر در  دبی می باشد که قطعات کامپیوتر – و وسایل و تجهیزات الکترونیکی خرید و فروش می شود، و این مرکز خرید در الالشندغه  واقع گردیده است. مسافران تور دبی میتوانند با خرید کردن در این مرکز خرید زیبا لذت خرید در یک سفر خوب را تجربه کنند.

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده اشاره کرد.در مرکز خرید اربیان دبی علاوه بر این فعالیت ها، تمامی سرویس هایی که در طول روز به آنها نیاز پیدا می کنید، وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید مالیات خود را پرداخت کنید، فعالیت های بانکی خود را انجام دهید، بسته های پستی خود را ارسال کنید و در کنار همه این کارها به خریدهای خود نیز بپردازید.

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های لوکس دبی

هتل 5 ستاره گاریا رزیدنس (Galleria Residence) با چشم انداز زیبایی از دبی در منطقه دیره واقع شده است. این هتل 370 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای مجهز هستند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 12/1 و تا فرودگاه بین المللی شارجه 35/4 کیلومتر است. همچنین مرکز تجارت جهانی در فاصله 8 کیلومتری دبی است. در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس و ... ارائه می شود. این هتل یکی از انتخاب شرکت های آژانس های مسافرتی برا اقامت مسافران تور دبی می باشد تا بتوانند در محیطی تو ام با آرامش سفر خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند. مسافران تور دبی اردیبهشت 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Deira Corniche, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی

باغ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

هتل گالریا رزیدنس دبی

 هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی در ساحل جمیرا است و به برج‌العرب بسیار نزدیک می باشد شکل موج دریا می‌ماند و از هتل های پر مسافر دبی می باشد.  مجموعه‌ای بسیار بزرگ دارای ٦١٨ اتاق می باشد. تعداد رستوران های هتل جمیرا بیچ دبی از بیست هتل هم بیشتر می شود . هتل جمیرا بیچ دبی دارای : سالن کنفرانس، مرکز خرید ، سالن آرایش از ویژگی های هتل جمیرا بیچ دبی می باشد. ویژگی بارز هتل بوفه‌ صبحانه‌ بسیار معروفش می باشد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی مدرن و مجهز ویژه کودکان تدارک دیده است. امکانات و خدمات ورزشی هتل مانند: سونا، استخر، جکوزی و زمین تنیس می باشد. همچنین سرعت اینترنت بالا و ساحل ویژه و پارکینگ رایگان از امکانات هتل جمیرا بیچ دبی برای مسافران تور دبی خرداد 95 می باشد.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران حافظیه است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و توریست ها تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد. این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

با انتخاب تور کیش اردیبهشت 95 برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی امکان استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید و مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران حافظیه کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است که در نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.

به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای تور کیش خرداد 95 است.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

رستوران پنگوئن کیش

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

بانکوک یکی از شهر های بزرگ تجاری دنیاست. که دارای مراکز خرید مدرن و بین المللی فراوانی است که مرکز خرید سنترال چیلدوم یکی از این مراکز خرید است. این مرکز خرید هفت طبقه مجزا از هم را دارد که در طبقه اول لوازم آرایشی بهداشتی, عطریات, کیف و کفش دستی است با برند های مختلف و مروف مانند Marc By Marc, Mulberry, Louis Viutton, Jacob, Dior.

در طبقه چهارم امکان پیدا کردن سوغاتی مربوط به کشور تایلند را دارید مانند ابریشم و لوازم دست ساز با کیفیت تایلندی.خوبی این مرکز خرید این است که زیاد پر سر و صدا و شلوغ نیست و شما به راحتی می توانید به طور کامل این مرکز خرید را بگردید و در کمال آرامش خرید کنید. با انتخاب تور تایلند اردیبهشت 95 برای سفر به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید سنترال چیلدوم بانکوک


شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است زیرا اگر بدانید از کجا خرید کنید، می توانید اجناس بسیار متنوع و ارزانی پیدا کنید. در بانکوک مجتمع های تجاری بسیاری وجود دارد که مناسب برای خرید و گردش است. تمام مجتمع های تجاری در بانکوک دارای سیستم خنک کننده هستند. می توان ساعت ها در آنجا به خرید و گردش و یا صرف غذا مشغول شد. در مجتمع های تجاری بانکوک می توان هر نوع کالایی را یافت. از لوازم برقی و الکترونیکی تا پوشاک و مواد غذایی. اما بازارها و مراکز تجاری نیز وجود دارند که فقط نوعی از کالا را عرضه می کنند.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا یکی از مراکز خرید معروف و پر طرفدار بانکوک است. این مرکز خرید بسیار بزرگ وشیک به سبک فرانسوی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای اجناس های زیاد با برند های معروف است. همچنین دارای یک رستوران بزرگ و زیبا به نام پروونس است که شما به راحتی می توانید یک روز کامل خود را صرف گشتن در این مرکز خرید کنید که مطمئنا برای گشتن کامل این مرکز خرید بزرگ زمان کم می آورید.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

مراکز خرید معروف چین

اگر به دنبال مرکز خرید لوکس می گردید،مرکز خرید شین کونگ پالاس محلی مناسب برای شماست! مرکز خرید شین کونگ پالاس، یک فروشگاه تایوانی با بیش از 900 مارک معروف بین المللی می باشد. یکی از ویژگی های بارز این مرکز خرید این است که بزرگترین  فروشگاه گوچی را دارد. همچنین چندین رستوران خوب در این مجموعه وجود دارد : (کوفته های تایوانی، کافی شاپ و ...) . در شین کونگ پالاس پکن، یک گلفروشی بی نظیر در کنار نانوایی وجود دارد. در تور چین اردیبهشت 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا خرید نماید.

 مرکز خرید شین کونگ پالاس

 مرکز خرید شین کونگ پالاس

یکی دیگر از مراکز خرید پکن اورینتال پلازا نام دارد.مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . در تور چین میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . مسافران تور چین خرداد 95 که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین

  • mali mohamadi