گردشگری

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل های مشهد

هتل آپارتمان عمارت مشهد

هتل آپارتمان عمارت مشهد برگزیده ادارات محترم میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و اتحادیه هتل آپارتمانداران مشهد با امکانات هتلی و شرایط استثنایی در فاصله ۷۰۰ متر تا حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) با طراحی زیبا، سالن پذیرایی و رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت وایرلس در تمام طبقات و ... با پرسنلی مجرب و آموزش دیده افتخار میزبانی از زائران تور دقیقه نود مشهد را دارا است .

 

هتل آپارتمان احسان مشهد

فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر رضوی 5 دقیقه پیاده روی می باشد همچنین این هتل دارای واحدهای اقامتی اتاق,آپارتمان یک خواب,دو خواب و سوئیت رویال و با ارایه خدمات ممتاز آماده پذیرایی از زائران تور مشهد خرداد 95 می باشد.

 

هتل آپارتمان ملل مشهد

فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر 5 دقیقه پیاده روی است,این هتل آپارتمان دارای سوئیت هایی مخصوص زوج های جوان است و از ساعت 18 الی 23 اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور مشهد مقدس قرار می گیرد.سیستم گرمایش و سرمایش اتاق های اسپلیت است. از دیگر امکانات هتل می توان رستوران و بالا بر را نام برد .

آدرس : مشهد- میدان بیت المقدس- خیابان امام رضا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی